Δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης στα μέσα του ΟΑΣΑ και στα λεωφορεία του ΟΣΕΘ έχουν οι κάτοχοι Κάρτας Αναπηρίας σε ισχύ με σήμανση κλιμακίου αναπηρίας ΙΙ ή ΙΙΙ, καθώς και οι δικαιούχοι αναπηρικής οικονομικής ενίσχυσης του ΟΠΕΚΑ, εφόσον πληρούν τα προβλεπόμενα εισοδηματικά κριτήρια. Παράλληλα, διατηρούνται τα εισοδηματικά όρια που ίσχυαν και τα προηγούμενα χρόνια: ετήσιο ατομικό φορολογητέο εισόδημα έως 23.000 ευρώ ή οικογενειακό εισόδημα έως 29.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.600 ευρώ για κάθε επιπλέον εξαρτώμενο μέλος με αναπηρία 67% και άνω. Από τα εισοδηματικά κριτήρια εξαιρούνται οι ολικά τυφλοί.
Αναλυτικά σύμφωνα με την εγκύκλιο Δικαιούχοι για τα Συγκοινωνιακά Μέσα Μετακίνησης είναι:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: