Η δυνατότητα να αποσυνδεθεί στο μέλλον η είσπραξη των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, αποκαλύπτοντας ότι η κυβέρνηση προωθεί τη σχετική νομοθετική πρόβλεψη για τη θέσπιση ξεχωριστού μηχανισμού. Όπως ανέφερε κατά τη συζήτηση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη Βουλή, εισάγεται ρύθμιση με την οποία προβλέπεται Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα εκδοθεί με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ, των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, προκειμένου να εξεταστεί και να εφαρμοστεί ένα νέο σύστημα είσπραξης των δημοτικών τελών.Στόχος, σύμφωνα με τον υπουργό, είναι τα δημοτικά τέλη να μην εισπράττονται αποκλειστικά μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά να μπορούν να καταβάλλονται και με άλλους τρόπους, μέσω ενός νέου μηχανισμού που θα καθοριστεί με το Προεδρικό Διάταγμα.
Ο υπουργός σημείωσε ότι πρόκειται για ένα διαχρονικό αίτημα όλων των εμπλεκόμενων φορέων, καθώς τόσο οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας και ο ΔΕΔΔΗΕ όσο και οι δήμοι έχουν επανειλημμένα ζητήσει την αποσύνδεση της είσπραξης των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: