Ο Σύλλογος Γυναικών Καντάνου "Η Ταβιθά", σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό και Μορφωτικό Σύλλογο Καντανιωτών "Η ΚΑΝΤΑΝΙΑ", σε μια όμορφη εκδήλωση στην αίθουσα που στεγάζεται ο πρώτος σύλλογος στην Κάντανο, το Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2026 έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους. Η εκδήλωση πέρα από την κοπή της πίτας περιλάμβανε δωρεάν πλήρες μενού για τους παρευρισκόμενους και ζωντανή μουσική. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο δήμαρχος Καντάνου Σελίνου κ. Περράκης Α. και ο Αντιδήμαρχος Καντάνου κ. Καστρινάκης Α. Την πίτα έκοψε ο εφημέριος της ενορίας κ. Πετράκης, η πρόεδρος του συλλόγου γυναικών κ.
Σταυρουλάκη Α. και ο πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου κ. Σταυρουλάκης Π.Οι δύο σύλλογοι εύχονται Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους τους κατοίκους και φίλους της Καντάνου και των Συλλόγων.
Σταυρουλάκη Α. και ο πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου κ. Σταυρουλάκης Π.Οι δύο σύλλογοι εύχονται Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους τους κατοίκους και φίλους της Καντάνου και των Συλλόγων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: