Ο Δήμος Καντάνου–Σελίνου ανακοινώνει την υπογραφή της πρότασης χρηματοδότησης για το έργο «Ενεργειακή Αναβάθμιση και Εκσυγχρονισμός του Δημαρχείου Καντάνου», συνολικού προϋπολογισμού 1.478.431,87 €. Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη ενεργειακή αναβάθμιση και λειτουργική αποκατάσταση του κτιρίου στο κέντρο της Καντάνου, με στόχο να λειτουργήσει ξανά ως πολύχωρος εκδηλώσεων, συνεδριακό κέντρο και χώρος φιλοξενίας του Μουσείου Ολοκαυτώματος Καντάνου.
Με το νέο έργο προβλέπονται:
• Αναβάθμιση ενεργειακών συστημάτων και εξοπλισμού
• Λειτουργική αποκατάσταση των υποδομών
• Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης & μείωση του λειτουργικού κόστους
• Δημιουργία ενός σύγχρονου, ασφαλούς και πολυλειτουργικού χώρου για την τοπική κοινωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: