Με νέα διάταξη που ψηφίστηκε στη Βουλή προ ημερών, και η οποία είναι σε ισχύ, ορίστηκε πρόστιμο για πληρωμές από 500 ευρώ και πάνω οι οποίες θα έχουν γίνει με τη χρήση μετρητών. Όσον αφορά το ύψος του προστίμου αυτό θα είναι ίσο με το διπλάσιο του ποσού που πληρώθηκε με μετρητά. ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: