08/11/2023

Η εκπαιδευτική βιβλιοθήκη του Τάσου Ανθουλιά

 


Ανακοίνωση του συγγραφέα - εκδότη

Αγαπητοί συνάδελφοι

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως μπορείτε να κατεβάσετε ελεύθερα τα 70 εικονογραφημένα e-books για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που έχω συνολικά δημιουργήσει, από τη διεύθυνση https://www.helidoni.info/b600.htm Και, φυσικά, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε με όποιον τρόπο θεωρείτε κατάλληλο.

Με εκτίμηση

Τάσος Ανθουλιάς

Βιογραφικό: https://www.helidoni.info/z.htm

Στην ιστοσελίδα μου δεν υπάρχει καμιά δική μου διαφήμιση ούτε εμφανίζονται διαφημίσεις τρίτων – δεν προσφέρεται τίποτα για πώληση. Ούτε χρησιμοποιούνται cookies για τη συλλογή των στοιχείων εκείνων που τη χρησιμοποιούν.

Στην ηλικία μου (78 χρόνων) δεν ενδιαφέρομαι για τη διεκδίκηση οποιασδήποτε θέσης ή για την απόκτηση οποιωνδήποτε χρημάτων (πέραν της σύνταξής μου και της σύνταξης της γυναίκας μου). Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να προσφέρω εκπαιδευτικές ιδέες και σοβαρές, σύγχρονες γνώσεις σε όποιους το επιθυμούν, κάτι που προσπάθησα σε όλη τη ζωή μου, όπως μπορείτε να δείτε στο βιογραφικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: