Με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που παρέθεσε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος κ. Κωνσταντίνος Βήκας, κατά την ομιλία του στο «1ο Συνέδριο Energy Save», το 2022 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν 8.882.982 εκατ. οχήματα (ΙΧ, μοτοσικλέτες, φορτηγά κ.ο.κ.), εκ των οποίων τα 2.845.000 (32%) απείχαν από τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι περίπου 1 στα 3 οχήματα στη χώρα μας, δεν πέρασαν από ΚΤΕΟ. Υπενθυμίζεται ότι η εκπρόσθεσμη προσκόμιση οχήματος για τεχνικό έλεγχο επιφέρει επιβολή ειδικού αυξημένου τέλους ανάλογα με την κατηγορία του εκάστοτε οχήματος, αλλά και το χρονικό διάστημα της καθυστέρησης. Αυτό για τα ΙΧ διαμορφώνεται ως εξής: Έως 30 ημέρες: 16 ευρώ Από 30 ημέρες έως 6 μήνες: 33 ευρώ Άνω των 6 μηνών: 65 ευρώ. Επίσης, για όσους αμελούν να περάσουν το όχημά τους από ΚΤΕΟ έξι μήνες μετά την καταληκτική ημερομηνία της σχετικής προθεσμίας, πέραν του προστίμου από το ΚΤΕΟ, η νομοθεσία προβλέπει επιβολή προστίμου ύψους 150 ευρώ, το οποίο βεβαιώνεται απευθείας μέσω TAXIS, κατόπιν της ηλεκτρονικής διασταύρωσης στοιχείων η οποία, ωστόσο, δεν εφαρμόζεται.Ακόμα, εφόσον η Τροχαία διαπιστώσει σε έλεγχο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ, τότε βεβαιώνεται πρόστιμο 400 ευρώ. Εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος τακτοποιήσει την υποχρέωσή του εντός 10 ημερών, τότε θα πληρώνει μόνο το 1/8 του επιβληθέντος ποσού, δηλαδή 50 ευρώ. ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: