Αλλαγές στο ωράριο αλλά και στα όρια ηλικίας πρόσληψης για τους
συμβασιούχους του Δημοσίου και των ΟΤΑ προβλέπει το νομοσχέδιο «Δημοτική
Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α.
και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου
Εσωτερικών», που δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 53 του ν/σ δίνεται η δυνατότητα
αύξησης του ωραρίου εργασίας, μέχρι και το ανώτατο όριο της πλήρους
απασχόλησης της οικείας εκπαιδευτικής βαθμίδας και ειδικότητας, με
αντίστοιχη αύξηση των πάσης φύσεως αποδοχών τους, για τους συμβασιούχους
δήμων και περιφερειών και των νομικών προσώπων τους. Παράλληλα με το άρθρο 79 του ίδιου ν/σ αυξάνεται το ανώτατο όριο
ηλικίας για την πρόσληψη προσωπικού ΙΔΟΧ από το 65ο στο 67ο έτος και σε
εξαιρετικές περιπτώσεις ώς το 70ό έτος, καθώς, όπως αναφέρεται στην
αιτιολογική έκθεση, υπάρχουν κατηγορίες εργαζομένων που δεν διαθέτουν
τις απαιτούμενες εκ του νόμου ημέρες ασφάλισης και επιθυμούν να
εργασθούν προκειμένου να συμπληρώσουν τα υπολειπόμενα ένσημα για να
θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης. ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: