24/01/2022

Αδυναμία προσέλευσης στην εργασία λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

  Το Υπουργείο Εσωτερικών με γνώμονα τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και στο πλαίσιο των οδηγιών που παρέχονται από τις υπηρεσίες της πολιτικής προστασίας, οι οποίες κατά κύριο λόγο συνιστούν την αποφυγή μετακινήσεων, ειδικώς για την Τρίτη, 25η/1/2022 επισημαίνει ότι η λειτουργία των Δημόσιων Υπηρεσιών θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεργασίας από τους υπαλλήλους, των οποίων η φύση των καθηκόντων επιτρέπει την εξ αποστάσεως άσκησή τους.

H απόφαση στη Διάυγεια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: