Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γιάννη Οικονόμου, μέχρι τις 31 Ιανουαρίου όλοι οι πολίτες άνω των 18 ετών που έχουν συμπληρώσει 7 μήνες από την ολοκλήρωση του εμβολιασμού τους με τις δύο δόσεις ή 3 μήνες από τον εμβολιασμό με το μονοδοσικό εμβόλιο, θα πρέπει να έχουν κάνει την αναμνηστική δόση. Σε διαφορετική περίπτωση θα λήγει το πιστοποιητικό εμβολιασμού που έχουν και θα χάνουν όλα τα προνόμια των εμβολιασμένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: