Εντός Νοεμβρίου -αντί Μαρτίου- οι δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
Εντός του μήνα Νοεμβρίου , αντί του Μάρτη,όπως ίσχυε μέχρι
πέρσι, θα πρέπει οι μαθητές των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ να καταθέσουν την Αίτηση
Δήλωση για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με δύο αποφάσεις που
υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: