Για κάποιους τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι μία μέρα όπως οι άλλες. Όχι επειδή το θέλουν οι ίδιοι αλλά επειδή το επιβάλλουν οι συνθήκες. Απόψε, κάποιοι - και δεν είναι λίγοι - θα κάνουν Χριστούγεννα μακριά από την οικογένειά τους. Είναι όλοι εκείνοι που το επάγγελμά τους δεν έχει αργίες και γιορτές. Αστυνομικοί, λιμενικοί, Πυροσβέστες, Γιατροί, Φαντάροι και Στρατιωτικοί, εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ, Πιλότοι αλλά και πολλοί άλλοι, θα συνεχίσουν απόψε να κάνουν αυτό που κάνουν κάθε μέρα. Επισκεφτήκαμε σήμερα με τον Δήμαρχο Καντανου Σελίνου Περρακη Αντώνιο για να ανταλλάξουμε ευχές με τους εργαζόμενους στις υπηρεσίες του Δήμου μας. Χρόνια πολλά να έχετε υγεία να συνεχίσετε το λειτούργημα Σας!!!!
27/12/2018
Επίσκεψη Δημοτικής Αρχής στις υπηρεσίες της Καντάνου που εφημερεύουν
Για κάποιους τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι μία μέρα όπως οι άλλες. Όχι επειδή το θέλουν οι ίδιοι αλλά επειδή το επιβάλλουν οι συνθήκες. Απόψε, κάποιοι - και δεν είναι λίγοι - θα κάνουν Χριστούγεννα μακριά από την οικογένειά τους. Είναι όλοι εκείνοι που το επάγγελμά τους δεν έχει αργίες και γιορτές. Αστυνομικοί, λιμενικοί, Πυροσβέστες, Γιατροί, Φαντάροι και Στρατιωτικοί, εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ, Πιλότοι αλλά και πολλοί άλλοι, θα συνεχίσουν απόψε να κάνουν αυτό που κάνουν κάθε μέρα. Επισκεφτήκαμε σήμερα με τον Δήμαρχο Καντανου Σελίνου Περρακη Αντώνιο για να ανταλλάξουμε ευχές με τους εργαζόμενους στις υπηρεσίες του Δήμου μας. Χρόνια πολλά να έχετε υγεία να συνεχίσετε το λειτούργημα Σας!!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ: